top of page
Keresés
  • zelmondo

Elfelejtkezünk Istenről, vagy engedjük, hogy közel jöjjön hozzánk a járvány közepette?

Egyik napról a másikra rosszul lettem. Éjszaka kezdődött gasztro tünetekkel. Onnantól nem tudtam, mi történik a testemben. A gyomrom kegyetlenül fájt. Éreztem, hogy valami nem jó, nem olyan, mint máskor. Aztán gyengeség, három napig hőemelkedés, és így ment egy hétig. Aztán az orromban éreztem egy kezdődő furcsa érzést. Aztán lassan elment a szaglás és az ízérzés is. Ez kb. másfél hétig tartott. Közben nagyon fájt a hátam, köhögtem.

Voltam orvosnál, de nem vizsgált meg, és tesztet sem csináltatott. Nagyon el voltam keseredve. Férjem is hasonló tünetekkel küzdött. Nagyon sok vitamint és gyógyszert vásároltam, és közben gyakran - lehet óránként - sírva imádkoztam.

Olyan érzéseim voltak, hogy még egy nap talán, és megyek az én Atyámhoz. El voltam készülve.

Három hétig sehova nem mentünk. Közben a munkahelyem is bezárt egy időre, azután el is küldtek. Most se munkahelyem, se fizetésem, megtakarított pénzemből vásárolok élelmet. És még nem érzem magamat teljesen egészségesnek!

Tudom, az Úr kirendel mindent.

Négy gyermekünk és négy unokánk van, és áprilisban érkezik az ötödik. Mindig mondom a férjemnek, hogy a gyerekeinkkel együtt imádkozzunk, mert a sátán nagy jól ki tudja az időt használni arra, hogy elfelejtkezzenek az Úrról! Kérlek itt is benneteket, hogy imádkozzatok gyermekeimért, mert a világnak nagy a befolyása.

Megtapasztaltuk ezekben a hetekben jobban, mint máskor, hogy

egészen elérhető közelségbe jön az Úr, ha Hozzá kiáltunk!

Ő megtapasztalta a szenvedést, magára vette terheinket! Tudnunk kell, hogy Ő mindent legyőzött a kereszten! Dicsőítem ezért örökre!

Adela


126 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page